Servicii de graphic design

Grafică de brand

Creare logo. Un brand fără logo este ca un om fără chip. Acesta este un element grafic care reprezintă valorile companiei, este folosit pentru identificarea unei firme/unui produs/unui eveniment. Un logo trebuie să fie memorabil, transcendent, modern, curat și reprezentativ pentru brand-ul tău și toată lumea să îl asocieze cu produsele/serviciile tale.

Manual de identitate vizuală. Reprezintă setul de reguli și restricții care definesc folosirea imaginii de brand și a elementelor acestuia. În acest manual sunt prezente toate elementele-cheie de identitate vizuală care formează brandul (reguli, culori, fonturi, elemente grafice de construcție, etc.).

Carte de vizită. De cele mai multe ori, după logo și manual de identitate, cartea de vizită este pe primul loc, ca importanță. Este metoda cea mai rapidă de prezentare și promovare atât a unei companii, cât și a angajaților acestuia. Ea conține toate elementele necesare de identificare și de contact.

Materiale corporate. Toate companiile/brandurile au nevoie de materiale personalizate și promoționale, pentru a le defini. Aceste materiale pot include: foaie cu antet, materiale tipizate, mape, pixuri, CD-uri, ecusoane, plicuri, agende, căni sau orice alt material care poate fi asociat cu brandul implicat.

Cataloage/broșuri. Toate serviciile sau produsele oferite de o companie/brand pot fi prezentate eficient printr-o grafică atractivă și memorabilă. În funcție de nevoi și sezon, cataloagele și broșurile pot fi create periodic, sezonier sau ocazional.

Semnătură e-mail. În mediul digital, o semnătura de e-mail este fix ca o carte de vizită. În orice companie, toți angajații au e-mail și îl folosesc zilnic. Este recomandat ca aceștia să aibă o semnătură tipizată la finalul e-mail-ului (care conține logo-ul și datele de contact), pentru a crea unitate, la nivel de brand.

Materiale de print. De mai multe ori, promovarea se realizează și cu ajutorul materialelor printate. Acestea trebuie să respecte valorile și regulile brandului.În plus, putem crea: mesh-uri, bannere, roll-up-uri, spidere, casete luminoase, steaguri, litere volumetrice, etc.

Grafică online/web

Bannere. Sunt cele mai eficiente și cele mai utilizate creații grafice folosite în mediul online. Ele definesc toate campaniile digitale de marketing și promovare. Și sunt folosite atât pe website-ul de brand, cat și pe rețelele de socializare: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, etc.

Cover foto. Toate brandurile comunică și pe social media, promovându-și aici produsele/serviciile și ofertele. Rețelele de socializare folosite cel mai des în România sunt: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn.

Infografice. Sunt ideale pentru a prezenta informații-cheie și de interes pentru cititori, în care sunt integrate studii, avantajele unui produs, prezentări succinte, serviciile/produsele brandului. Infograficele atrag atenția rapid și eficient și sunt ușor de share-uit.

Grafică pentru print

Roll-up. Este singurul material grafic de dimensiuni mari ce poate fi transportat cu ușurință și fiabilitate în orice locație. Realizăm creații moderne, care au un impact rapid.

Banner outdoor/mesh. Este metoda cea mai simplă de a furniza informații unui număr mare de consumatori, afișându-le pe clădiri/stradal. Cel mai mare dezavantaj este ca aceștia sunt mereu în mișcare, de aceea mesajul trebuie să poată fi citit foarte rapid, iar imaginile trebuie să fie de foarte bună calitate.

Broșuri/pliante/flyere. Cele mai multe sunt aruncate rapid de consumatori, de aceea realizăm creații care atrag optic și prin mesajul transmis, distribuind informația într-o maniera care nu poate fi ignorată.

Afișe publicitare. Sunt extrem de eficiente în a promova un brand/produs/eveniment. Acestea pot avea diferite formate: de la un simplu A4, până la afișele din stațiile de autobuz/metrou, de pe stâlpi sau panouri publicitare.

Steaguri. Sunt elemente de brand care semnalizează într-un mod eficient și succint prezența unui brand într-o anumită locație. Avantajul lor constă în fiabilitatea transportului (de la adresa companiei, până la un eveniment, de exemplu).

Invitații pentru eveniment. Toate evenimentele organizate de compania ta au nevoie de o invitație pe care să o poți transmite tuturor. Acestea pot fi folosite atât online, cat și offline.

Spider foto pentru eveniment. Acest tip de material este întâlnit cel mai des la un eveniment. Se utilizează pentru a fotografii de grup care au în spate logo-urile brandului/sponsorilor evenimentului.

Cotație preț: de la 25 Euro/oră, în funcție de complexitatea lucrării. Cere-ne o ofertă personalizată, la hello@creativecreature.ro!